از زمان تایید رسمی عنوان Assassin's Creed Victory توسط یوبیسافت تا به امروز شاهد معرفی رسمی از بازی نبودیم و تمام اطلاعات و تصاویری که از بازی منتشر شدند شایعه بودند. اما بالاخره زمان آن فرا رسیده است تا یوبی سافت یک رونمایی اساسی از این بازی انجام دهد. امروز این شرکت به طور رسمی اعلام کرد تا ۵ روز آینده طی یک برنامه زنده از این بازی به صورت کامل رو‌نمایی می‌کند.

طبق بیاینه رسمی این شرکت در تاریخ ۱۲ می ۲۰۱۵ (سه شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴) اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی منتشر می‌کند.تنها چیزی که مشخص است بازی در دوران ویکتوریا لندن جریان خواهد داشت و اتفاقات آن زمان را روایت می‌کند. هنوز اطلاعاتی در رابطه با پلتفرم های بازی منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود این بازی را مانند Unity تنها بر روی کنسول های نسل هشتم و کامپیوتر های شخصی شاهد باشیم.

و اما چرا گفتیم تنها چیزی که مشخص است زمان بازی است؟ تا قبل انتشار این خبرها توسط یوبیسافت تنها چیزی که به نظر گیمر ها واضح و مبرهن می آمد این بود که عنوان بازی Victory نام دارد اما اینگونه که پیداست عنوان بازی Next Assassin's Creed لقب گرفته است. یوبی سافت امروز به طور رسمی تایید کرد که نام نسخه بعدی این سری بازی Victory نخواهد بود و بازی با پسوندی جدید در تاریخ مذکور به طور رسمی معرفی خواهد شد.

 بسیاری از سایت ها احتمال می‌دهند که پسوند جدید بازی Syndicate خواهد بود. عده ای دیگر هم معتقدند که این بازی جزء نسخه های شماره دار خواهد بود و شماره ۵ لقب خواهد گرفت. به هر حال باید برای دریافت اطلاعات بیشتر تا ۱۲ می صبر کنیم!

لینک دانلود تیزر:

دانلود با کیفیت Full HD و حجم 7.5 مگابایت

دانلود با کیفیت HD و حجم 4.7 مگابایت