داستان جدیدترین عنوان از سری بازی های Assassin's Creed قرار است در لندن و در دوران انقلاب صنعتی رخ دهد. یک خواهر و برادر شخصیت های اصلی بازی جدید Assassin's Creed Syndicate را تشکیل می دهند که که گیمرها به انتخاب خود می توانند یکی از آنها را برگزینند و داستان پر رمز و راز این بازی که در یک محیط  Open World رخ می دهد را دنبال کنند. در ادامه معرفی این بازی با خلاصه ای کوتاه از داستان بازی و یک گیم پلی و تریلر زیبا همراه خواهیم شد.

داستان این بازی مربوط به 75 سال بعد از داستان عنوان قبل است و شما از سوی جامعه برده داری لندن به مبارزه با مخالفان دعوت می شوید. Assassin's Creed Syndicate برای اولین بار در این سری از بازی ها، جنگ های گروهی و دسته جمعی را در خود جای داده است. بنا به اطلاعات منتشر شده در هنگام معرفی بازی:

لندن. 1868. دوران انقلاب صنعتی. دوران ابداعات و شکوفایی توسط طبقه بردگان بنا شده است. شما به عنوان یک قاتل تبهکار در نقش Jacob Frye ظاهر شده و با ایجاد یک گروه برای فراهم آوردن عدالت با جامعه برده داران به مبارزه خواهید پرداخت. شما وظیفه دارید تا با هدایت این گروه لندن را در یک ماجراجویی سراسر اتفاق، مبارزه و حادثه باز پس بگیرید.

این دو ویدئو را می‌توانید در ادامه با کیفیت‌های مختلف دانلود و مشاهده کنید.

 

دانلود تریلر گیم پلی با کیفیت 360P

دانلود تریلر گیم پلی با کیفیت 480P

دانلود تریلر گیم پلی با کیفیت 720P

دانلود تریلر گیم پلی با بالاترین کیفیت ممکن – 1080P

...............................................................................................
...............................................................................................

دانلود تیزر رونمایی با کیفیت 360P

دانلود تیزر رونمایی با کیفیت 480P

دانلود تیزر رونمایی با کیفیت 720P

دانلود تیزر رونمایی با بالاترین کیفیت ممکن – 1080P