طرفداران بازی جذاب اساسینز کرید این سایت رو از دست ندن .

assassin's Creed Syndicate نام نسخه بعدی!

 

قبلا اعلام کردیم که نام عنوان بعدی از سری بازی های اساسینز کرید ، ویکتوری نخواهد بود و همچنین اعلام کردیم ممکن است نام بعدی آن Syndicate باشد. اکنون مشخص شده که نام نهایی نسخه بعدی بازی Assassin's Creed Syndicate خواهد بود.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید حتما می دانید که کمپانی Ubisoft، هفته آینده یعنی ۱۲ می از نسخه جدید Assassin's Creed رسماً رونمایی خواهد کرد و از همین حالا هم به فکر تبلیغات و مسائل مربوط به بازاریابی این عنوان است و از هم اکنون پوسترهای تبلیغاتی این بازی آماده شده اند. به گفته سایت kotaku و به نقل از یک منبع آگاه که وسایل و پوسترهای تبلیغاتی این بازی را از نزدیک مشاهده کرده است، نام سری بعدی قطعاً Assassin's Creed Syndicate خواهد بود.

به گفته این منابع، شخصیت اصلی بازی Jacob Frye نام دارد و وقایع بازی در شهر لندن خواهد بود و داستان بازی نیز از کتاب The Cricket on the Hearth  نوشته نویسنده معروف  چارلز دیکنز  الهام گرفته شده است. ساخت این بازی به عهده استودیوی Ubisoft Quebec خواهد بود.

همانطور که در شایعه های قبلی اعلام شده بود، ویژگی های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد که در سری های قبلی این بازی وجود نداشت. طناب های قلاب دار یا همان Grappling hooks که در بازی Assassin's Creed Chronicles China شاهد آنها بودیم نیز در سری جدید در دسترس خواهند بود.

این اطلاعات هنوز از طرف Ubisoft تایید نشده است اما مطمئناً هفته آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری در رابطه با این بازی بدست خواهیم آورد.

Syndicate

اساسین سیندیکیت

اساسین کرید 5

اساسین کرید Syndicate

اساسین کرید سیندیکیت

اساسین کرید ویکتوری

اساسینSyndicate

بازی Syndicate

تریلر بازی جدید اساسین

تستسین

۹۴/۰۲/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin |

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی