به نظر می رسد یوبیسافت نقشه های زیادی برای عنوان تازه وارد خود یعنی Assassin's Creed Syndicate دارد و پس از تقریبا 24 ساعت از معرفی بازی برای آن 4 بسته الحاقی جدید معرفی کرده است که در ادامه مطلب آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

در کنار نسخه استاندارد بازی نسخه طلایی قرار خواهد داشت. شما با خرید این بسته از Season Pass بازی و ماموریت های اضافه درون بازی بهره مند می‌شوید.بسته طلایی 90 دلار معادل 3,014,730 ریال قیمت خواهد داشت و به صورت دیجیتالی و فیزیکی منتشر خواهد شد.هنوز محتویاتی که برای این Season Pass منتشر می‌شود مشخص نشده است و اگر قصد خرید دارید بهتر است فعلاً تا زمانی که محتویات ویژه ای که بر روی آن قرار دارد مشخص نشده است از خرید آن دست نگه دارید.
دومین بسته ویژه The Rooks Edition نام دارد و با قیمت £60 معادل 2,310,180 ریال عرضه می‌شود. در این بسته ویژه یک کتاب هنری، یک نقشه از لندن، دیسک موسیقی متن های بازی و ماموریت های اضافه قرار خواهد داشت. تصویر زیر محتویات این بسته ویژه را نشان می‌دهد:
بسته سوم Charing Cross Edition نام دارد و در حدود £74 معادل 2,849,222 ریال قیمت خواهد داشت. در این بسته یک کالکتور اختصاصی قرار خواهد داشت. همچنین یک کتاب هنری، یک نقشه از لندن، دیسک موسیقی متن های بازی، دو ماموریت اضافه و یک مجسمه ۲۶ سانتی متری از شخصیت اصلی یعنی Jacob Frye در این بسته قرار خواهد داشت:
یکی از گران ترین بسته ها در میان این ۴ بسته The Big Ben Edition نام دارد. این بسته چیزی در حدود £115 معادل  4,427,845 ریال قیمت گرفته است و محتویات بسیار ویژه و گران بهایی دارد. دو جعبه مخصوص در این بسته ویژه قرار دارد که در یکی از جعبه ها خود بازی و در جعبه دیگر محتویات ویژه بسته جای داده شده است. مجسمه ۳۰ سانتی متری بسیار زیبا از محتویات بسیار ویژه ای بسته شمرده می‌شود.
اما اگر شما علاقه ای به خرید بسته های ویژه نداشته باشید هم می‌توانید مجسمه ها را به صورت جداگانه خرید کنید. هر کدام ۶۰ دلار قیمت خواهند داشت و از فروشگاه آمازون و گیم استاپ منتشر می‌شوند: