http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2014/352/3/9/assassins_creed_victory_wallpaper_by_eminezio-d8a9f2n.jpg

برای یوبی سافت به عنوان یک کمپانی که بازی های بزرگی منتشر میکند ، همیشه نگه داشتن رازهای کاری سخت بوده است . چند روز پیش وبسایت کوتاکو اطلاعات نسخه ی بعدی بازی Assassin's Creed را لیک کرد . اطلاعاتی که به نظر میرسید چندان نیز تازه نیست . (سال گذشته شایعاتی مبنی بر وقوع نسخه بعدی AC در پاریس و لندن ویکتوریایی شنیده بودیم ، اما به جای Victory ، کاملا اتفاقی Rogue را دیدیم !! این نیز از جادوهای یوبی سافت است ! )

با وجود این که لیک شدن ناخواسته ی اطلاعات یک بازی (برای کمپانی سازنده) همیشه بد است ، اما موضوع ویکتوری فرق میکرد ، درست در زمانی که کاربران از دست باگ های بیشمار و وحشت ناک یونیتی عصبانی بودند و نتوانسته بودند خود را با شرایط وفق دهند ، نسخه ی بعدی لیک شد ! کسانی که هنوز Unity را با دل سیر بازی نکرده اند ، حالا باید منتظر نسخه بعدی باشند !!

البته هنوز زود است که با این قاطعیت بخواهیم از ویکتوری صحبت کنیم ، اما بیایید تا کمی در مورد اجتماع ، سیاست ، آب و هوا و تاریخ لندن ویکتوریایی صحبت کنیم ، مواردی که میتوانند به راحتی خود را با مکانیزم Assassins Creed وفق دهند .

بقیه در ادامه مطلب...

Asef8u.jpg

 

 

Assassin'd Creed همیشه به جزئیات توجه زیادی داشته است ، بنا بر این اگر این بازی قرار است در لندن ویکتوریایی رقم بخورد ، انتظار نابجایی نیست که برخی از شخصیت های مشهور آن زمان را نیز در بازی ببینیم . همانند یونیتی ، میتوان انتظار داشت برخی مکان های مشهور لندن مثل پل لندن ، کلیسای وست مینستر ، کاخ باکینگهام ، برج لندن و ... را در بازی دید .

نکته متفاوت لندن با پاریس در این بازی ، انقلاب صنعتی اروپاست ! در تصاویر منتشر شده از این بازی ، کارخانه ها و دود آنها مشاهده میشود ، همینطور یکی از مرحله های Assassination بر روی یک ریل قطار صورت میگیرد . با این حال میتوان توقع داشت که وضعیت سفر به نقاط مختلف در بازی و به طور کلی فرایند های اصلی AC که به نوعی ریشه ی آن محسوب میشود ، تغییر کند .

 

Iy0fko.jpg

 

بحث دیگر در مورد شخصیت هاست که مطمئنا بعضی به عنوان Assassin و بعضی به عنوان Templar معرفی میشوند . وجود شخصیت های معروف تاریخی در کنار شخصیت اصلی بازی ، به نوعی از AC II با لئوناردو داوینچی آغاز شد که کمک های زیادی به اتزیو کرد ، این روال با جرج واشینگتن ، ناپلئون بناپارت و بلک بیرد ادامه پیدا کرد و حالا نوبت ویکتوری ست تا شخصیتی دیگر رو کند ! شخصیتی که کاندیداهایی مثل چارلز دیکنز ، چارلز داروین ، جان استوارت میل و یا حتی خود ملکه ویکتوریا دارد .

سیستم تمپلارها نیز ممکن است تغییر کند ، با تاسیس پلیس متروپل در سال 1829 یا همان گروه Peelers که در عکس بالا میبینید ، استفاده از شمشیر و سلاح های ریشه ای در AC به حداقل میرسد و برنده ، کسی ست که بیشترین استفاده را از سلاح های گرم و مدرن ببرد ، خصوصا با صنعتی شدن اروپا !

 

در دوران انقلاب صنعتی در اروپا ، قوانین جدیدی وضع شد ، برده داری ممنوع شد ، کودکان فقیر نیز قادر به تحصیل بودند ، قوانین جدید به زنان حق رای و اجازه دخالت در امور ممکلتی را داده بود و ... . مردم اروپا در این دوران ، از لحاظ فکری نیز رشد بسیاری کردند ، جوامع آنها پیشرفته تر شد و حقوق و وظایف هر کس مشخص و معین بود ،‌این وضع میتواند بر رفتار و افکار Assassin این بازی نیز تاثیر گذار باشد .