طرفداران بازی جذاب اساسینز کرید این سایت رو از دست ندن .

دانلود Assassin's Creed Rogue نسخه CODEX برای PC

و بالاخره بازی Assassin's Creed Rogue برای PC منتشر شد.بگذارید تا کمی درباره این بازی توضیح دهیم تا یادآوری برای دوستان گرامی باشد.در ادامه مطلب با توضیح این عنوان همراه خواهید بود.

این بازی ابتدا برای اواخر سال 2014 توسط شرکت بزرگ Ubisoft برای دو کنسول نسل هفتمی Playstation 3 و Xbox 360 تائید و منتشر شد. البته مدت زیادی نگذشت که به طور رسمی نیز Assassin’s Creed Rogue برای PC هم تائید شد و حال نسخه ی کامل CODEX آن از لینک مستقیم آماده ی دانلود میباشد. این بازی در اصل جوابی به دارندگان نسل هفت برای عرضه نشدن بازی Assassin’s Creed Unity برای آن ها بود. داستان بازی حول شخصیتی به نام Shay Patrick Cormac جریان دارد. او یک فرد با پشتکار و با پر استعداد میباشد و تصمیم میگیرد به محفل Assassin’s ها بپیوندد. او در جوانی یک فرد خشن و بی پروا بود و در همان دوران نیز به محفل اساسینز ها پیوست. قانون این محفل از این قرار بود که در عین زرنگ و چابک بودن، باید بسیار آرام بود، ولی متاسفانه Shay هیچ کدام از این قابلیت ها را نداشت و بعد از مدتی به دلیل تصمیم های خودسرانه ای که در گروه میگرفت، او را از محفل بیرون کردند. روایات این بازی بین سال های 1752 تا 1761 میباشد، در آن دوره تقریبا Assassin ها نابود شده بودند و دیگر چیزی از آن ها باقی نمانده بود؛ در این روزهای سخت هم Shay با این زخمی که از Assasins ها خود، تصمیم میگرد که تبدیل به یک Templar شود و تمام اسسینز های آن دوره را از بین ببرد. او نیز موفق میشود و بعد از تلاش های بسیار کل این گروه را نابود می سازد و شکل گیری دوباره این گروه در آمریکا توسط Connor Kenway که در Assassin’s Creed III انجام میگیرد. در این نسخه Hythem Kenway که پسر Edward James Kenway که شخصیت اصلی Assassin’s Creed IV BLack Flag نیز بود وجود دارد و به Shay نیز برای رسیدن به هدفش کمک میکند. گیم پلی بازی یک کپی برداری از نسخه پرچم سیاه میباشد و فقط به آن محیط برفی اضافه شده است. شما نیز مانند نسخه Black Flag که یک کشتی به نام Jackdaw داشتید، در این نسخه کشتی به مراتب کوچک به نام Morrigan میباشد، اما به دلیل پشتیبانی تمپلارها از شما این کشتی واقعا قوی میباشد و میتواند کشتی های بسیار بزرگ تر را در چند ثانیه از بین ببرد. با این کشتی شما میتوانید مواد آتش زایی بر روی آب ریخته و سپس آن ها را آتش بزنید و از این راهکار نیز میتوانید برای یک تله هم استفاده کنید. در بازی چون در قطب شمال جریان دارد، در دریاها یخچال های طبیعی زیادی وجود دارد که باید از میان آن ها عبور کنید در غیر این صورت ممکن است کشتی شما از بین برود. در این نسخه شما یک Templar هستید و هر لحظه ممکن است مورد حمله یک Assassin قرار بگیرید. پس باید حواستان باشد زیرا ممکن است یک نفر به طور مخفیانه وارد کشتی شما شود و برایتان مشکل ایجاد کند و یا در جنگل های تاریک شما را تنها بگیرند و مورد حمله قرارتان دهند.

لینک های دانلود:

دانلود پارت 1

دانلود پارت 2

دانلود پارت 3

دانلود پارت 4

دانلود پارت 5

دانلود پارت 6

دانلود پارت 7

دانلود پارت 8

دانلود پارت 9

پسورد فایل فشرده:www.downloadha.com

 

دوستان به دلیل حجم بالای فایل های مورد نظر برای دانلود قادر به ارائه آنها به صورت لینک اختصاصی سایت نیستیم و آپلود آنها در سایت های سرویس دهنده در زمینه آپلود هم برای ما و هم در دانلود برای شما دوستان عزیز مشکل ایجاد میکند ؛ از این رو از شما عزیزان گرامی پوزش میطلبیم.

Rogue

ac Rogue

assassin Rogue

assassins creed Rogue

اساسین روگ

اساسینز کرید روگ

روگ

شای

نسخه بعدی اساسین

۹۴/۰۲/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin |

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی